Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадкевич, Мар'яна Мирославівна-
dc.contributor.authorКонстанкевич, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorЛехіцький, Тарас Володимирович-
dc.date.accessioned2022-12-22T14:10:47Z-
dc.date.available2022-12-22T14:10:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issnУДК 373.3.091.33-027.22:004-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/318-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття гейміфікації, зокрема в освітньому процесі. З’ясовано, що на сучасному етапі однією з дієвих методик організації освітнього процесу є ігрова діяльність. У результаті дослідження з’ясовано, що під гейміфікацією в освіті розуміють упровадження ігор, ігрових технік та ігрових практик з освітньою метою. Окреслено основні складові ігрової діяльності, розглянуто структурні елементи гейміфікації, схарактеризовано ігрові механізми на різних етапах освітньої діяльності. Виявлено, що будь-яка гра передбачає такі елементи: ролі, уявні ситуації, ігрові дії та правила гри. З’ясовано, що захоплення уваги учасників, створення певних умов для досягнення поставлених цілей, моделювання ігрової діяльності – основний момент гейміфікації. У статті гра визначається як унікальний метод навчання, оскільки вона організовує дітей, впливає на їхній загальний розвиток, виховує особистість. Крім того, вона сприяє формуванню вмінь та навичок орієнтуватися у будь-якій життєвій ситуації. Саме ігрові технології є тією формою навчання, що сприяє практичному використанню знань, отриманих на уроці і в позаурочний час. Використання гейміфікації на уроках є актуальним, оскільки засоби, прийоми та методи, що використовуються під час проведення ігор, сприяють ефективності засвоєння знань, вносять в освітню діяльність елемент цікавості, підвищують рівень успішності дітей, сприяють виробленню вміння співпрацювати в команді.uk_UA
dc.publisherНова педагогічна думкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 3 (111)-
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectігрові методиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleГейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Констанкевич Л., Радкевич М., Лехіцький Т.pdf614,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.