Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатящук, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorШумська, Віра Степанівна-
dc.date.accessioned2024-01-18T11:44:49Z-
dc.date.available2024-01-18T11:44:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-18-2-6-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/789-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних про- блем регіональних та культурних відміннос- тей у музичному фольклорі. Саме музичні традиції та звичаї – дві взаємопов’язані форми впливів на молоде покоління. На музич- них традиціях засноване трудове, фізичне, естетичне, релігійне та національне вихо- вання. Певні педагогічні функції виконують і засоби виховання, зокрема колискові пісні. Традиції вміщують в собі звичаї, обряди. Зви- чаї чітко регламентують вчинки членів пев- ної етнічної групи в конкретних ситуаціях, регулюють поведінку особистості в певній сфері життя й діяльності, у тому числі і в міжособистісних відносинах, вимагаючи про- яву моральних, а також трудових якостей, типових для етносу. Висвітлено історичні моменти, зазначено, що народна пісня веде свій початок ще з античності. Наголошено, що залежно від способу виконання українські народні пісні поділяються на сольні, колективні (хорові), діалогічні, пісні-плачі, хороводні, танцювальні пісні. Зазначено, що для танцювальних пісень вживають такі терміни: шумка, чаба- рашка, співанка, коломийки, приспівки. Варто зазначити, що виконання значної частини обрядових та жартівливих пісень поєднується з танцями: гаївки, частівки, весільні пісні. На основі аналізу літературних джерел обґрунтовується їх вплив на побут і культуру нації. Про це писали ще давньо- грецькі філософи Гіппократ, Страбон, Пла- тон та інші. В українській літературі давні народні пісні у ХІХ ст. іноді називали старинами. На сьогод- нішній день українська фольклористика налі- чує понад сто термінів для називання народ- ної пісні. Основна увага зосереджується на одному з найважливіших завдань сучасної музичної фольклористики – на проблемі складання різних показників, систематизації і каталогізації народних пісень. Виявлення певної структурної одиниці в історичній еволюції музичного фольклору допомагає прояснити специфіку окремих пісенних еле- ментів, їх взаємодія і взаємозумовленість. Безперечно, що в силу мінливості, варіатив- ності природи народної творчості важко встановити вичерпні ознаки єдиної системи тим паче, що історично склалися українські народно-пісенні культурні процеси мають свої специфічні сторони. Проте, необхідна змістовна характеристика пісні і оцінка її функціональності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 18. Т. 2. 2019-
dc.subjectпісні-хронікиuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectсюжетuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectтрадиціяuk_UA
dc.subjectтропиuk_UA
dc.subjectголосінняuk_UA
dc.subjectжартівливі пісніuk_UA
dc.subjectісторичні пісніuk_UA
dc.subjectкозацькі пісні і думи, баладиuk_UA
dc.subjectпатріотичні пісні,uk_UA
dc.subjectповстанські пісніuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іннов. педагогіка вип.18 т. 2 Матящук О. М. , Шумська В. С..pdf151,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.