Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/783
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярмолюк, Олена Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-10T14:22:58Z | - |
dc.date.available | 2024-01-10T14:22:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.015.31.78 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/783 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні складові сучасної диригентсько-хорової освіти, що складається з наступних компонентів: диригування (хорове/оркестрове), хорознавство, практична робота з вокально-хоровим колективом, хорове аранжування, хоровий клас, постановка голосу, інструментальна підготовка тощо. Методологія статті базується на науковому дослідженні та аналізі літературних джерел, використанні аналітичного методу для огляду останніх досліджень та публікацій у структурі диригентсько-хорової освіти та виконавства. Окреслено основні якості майбутнього хорового диригента, серед яких: досконале володіння основами мануальної техніки, належна вокальна та інструментальна підготовка, знання елементарної теорії музики, сольфеджіо, гармонії, поліфонії та композиції, наявність відповідних особистих (комунікація, емпатія, пунктуальність, стресостійкість, критичне мислення, креативність) та лідерських якостей. З’ясовано зміст основних менеджерських функцій керівника хорового колективу серед яких: організація та забезпечення належних матеріально-технічних умов для реалізації завдань колективу (репетиційна база; забезпечення учасників допоміжними матеріалами; пошук цифрових платформ та концертних майданчиків для здійснення виконавської діяльності), фінансове забезпечення колективу (заробітна плата (за наявності професійного рівня); пошук окремої фінансової підтримки (спонсори, меценати, патронаж)), популяризація та просування колективу (створення електронного сайту, розповсюдження аудіо та відео матеріалів на цифрових платформах (наприклад, YouTube), ведення сторінок у соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok), участь у радіо та телевізійних ефірах (за можливості) на державних центральних чи регіональних засобах масової інформації). Аргументовано доцільність введення основних аспектів менеджменту в сучасну диригентсько-хорову освіту, їхнє застосування під час освітнього процесу в контексті практичної роботи з вокально-хоровими колективами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Слобожанські мистецькі студії;Випуск 3 | - |
dc.subject | менеджмент | uk_UA |
dc.subject | хоровий колектив | uk_UA |
dc.subject | диригент | uk_UA |
dc.subject | диригентсько-хорова освіта | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.title | Поняття "менеджмент хорового колективу" в контексті сучасної диригентсько-хорової освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ярмолюк О.В._Слобожанські мистецькі студії_2023.pdf | 270,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.