Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorШахрай, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorБогдан, Зоя Петрівна-
dc.date.accessioned2023-06-06T18:28:24Z-
dc.date.available2023-06-06T18:28:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378 : 78.087.6 784-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/601-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню ролі концертмейстера в синергетичному аспекті. Висвітлено триєдність складових професіоналізму, а саме: творчої, виконавчої та професійної, які лежать в основі майстерності. Увагу приділено питанню взаємодії концертмейстера та вокаліста чи групи вокалістів у процесі навчання та концертної діяльності. Наголошено на необхідності дотримання рівноправного діалогу між голо-сом та інструментом, результатом якого постає правильна інтерпретація авторського твору. Окреслено рамки майстерності концертмейстера, які передбачають вміння синхронізувати партію фортепіано з партією соліста, вивірити звуковий баланс, а головне, створити цілісний звуковий образ. Педагогічний аспект діяльності концертмейстера передбачає виконання відповідального завдання – ознайомлення студента з різними музичними стилями, виховання його музичного смаку, співпрацю дуету – соліст і піаніст (акомпаніатор) у художньому значенні. У статті висвітлено питання, що концертмейстерське мисте-цтво доступне не всімпіаністам. Вона вима-гає високої музичної майстерності, художньої культури та особливого покликання. Вказано, що діяльність концертмейстера вимагає від піаніста застосування багато-сторонніх знань та умінь з теорії, гармонії, сольфеджіо, поліфонії, історії музики, аналізу музичних творів, вокальної та хорової літератури, педагогіки. Методом дослідження стало вивчення та аналіз публікацій з проблем творчої та педагогічної діяльності концертмейстера, а також спостереження за прак-тичною роботою концертмейстерів та узагальнення досвіду роботи багатьох концертмейстерів. Вказано, що май-стерність концертмейстера глибоко специфічна і вимагає від нього різнобіч-них музично-виконавчих вмінь та навичок, володіння ансамблевою технікою, знання основ співацького мистецтва, наявність музичного слуху, спеціальних музичних навичок з читання та транспонування різ-них партитур. У цій роботі показано професійні творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера, тому і концертмейстери-початківці знайдуть багато корисної інформації та практичних рекомендацій для застосування їх у своїй професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ;Випуск 58 Том 2-
dc.subjectконцертмейстерuk_UA
dc.subjectвокалістuk_UA
dc.subjectпедагогічнаuk_UA
dc.subjectвиконавськаuk_UA
dc.subjectмайстерністьuk_UA
dc.subjectтворчий підхідuk_UA
dc.subjectсинергетична єдністьuk_UA
dc.titleЕТИЧНІСТЬ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО, ВИКОНАВСЬКОГО ТА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf151,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.