Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/564
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапюк (Стрельбіцька), Олена Онуфріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-04T15:35:26Z | - |
dc.date.available | 2023-03-04T15:35:26Z | - |
dc.date.issued | 2012-02 | - |
dc.identifier.citation | 10.01.07 - фольклористика | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК:398.8 (=161.2): 394.3 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/564 | - |
dc.description | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.07 – фольклористика. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012. Дисертація є першим в українській фольклористиці цілісним дослідженням танечної пісенності. Основна увага зосереджується на окресленні специфіки функціонування та виявленні жанрових особливостей регіональних різновидів пісень до танцю. Жанрове розмаїття української танечної пісенності в національній традиції представлене коломийками, козачками, гопачками, частівками, шумками, краков’яками, триндичками та іншими регіональними різновидами в їх територіальних та часових варіантах назвах. Розмаїтість назв і ритмічних форм танцювальних моностроф свідчить про тривалу еволюцію жанру. На основі картографічного та порівняльного аналізу домінантних ритмоструктур простежується динаміка побутування, генеза та особливості еволюції танечної пісенності на теренах України. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.07 – фольклористика. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012. Дисертація є першим в українській фольклористиці цілісним дослідженням танечної пісенності. Основна увага зосереджується на окресленні специфіки функціонування та виявленні жанрових особливостей регіональних різновидів пісень до танцю. Жанрове розмаїття української танечної пісенності в національній традиції представлене коломийками, козачками, гопачками, частівками, шумками, краков’яками, триндичками та іншими регіональними різновидами в їх територіальних та часових варіантах назвах. Розмаїтість назв і ритмічних форм танцювальних моностроф свідчить про тривалу еволюцію жанру. На основі картографічного та порівняльного аналізу домінантних ритмоструктур простежується динаміка побутування, генеза та особливості еволюції танечної пісенності на теренах України. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ : Київський національний університет імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | танечні пісні | uk_UA |
dc.subject | пісенний фольклор | uk_UA |
dc.subject | регіональна специфіка | uk_UA |
dc.subject | жанровий різновид | uk_UA |
dc.subject | складоритмічна будова | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | побутування | uk_UA |
dc.subject | ґенеза | uk_UA |
dc.title | Українські танечні пісні: регіональна специфіка та національна традиція | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Архів авторефератів дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат_Остапюк.pdf | 4,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.