Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/521
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гургула, Роман Іванович | - |
dc.contributor.author | Марач, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Войнаровський, Андрій Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T14:56:20Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T14:56:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-4758 (Print) | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-4766 (Online) | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.3 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.015.31:781.1 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/521 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається специфіка комплексу принципів постановки музично-педагогічного діагнозу, визначається суть, структуру та окремі складові музично-педагогічної діагностики як єдиної функціональної системи. Проаналізовані й охарактеризовані підходи по дослідженню питань, проблем та завдань музично-педагогічного діагностування у психолого-педагогічній, музикознавчій, методичній літературі. Розглянуто та проаналізовано структуру особистості, у якій виділено чотири особливих підструктури. Проаналізовані «зовнішні прояви» музичного виконавства, труднощі та помилки, з якими зустрічаються студента/студентки на певному навчальному етапі; характеристики тих показників музично-педагогічного діагнозу, які безпосередньо взаємопов’язані з виконанням й інтерпретацією музичного твору. У статті акцентовано на тому, що внутрішній світ людини, її переживання та почуття є найважливішим змістом у музиці. Саме тому конкретизація й диференціація образного змісту без-посередньо пов’язані з її індивідуальністю, життєвим досвідом та інтересами. Під час проведення дослідження використовувались інтернет джерела, спеціалізована література, методичні й наукові напрацювання таких вітчизняних музикантів-педагогів та музикознавців: Ткача Е., Загоровської С., Яковчука Г., та ін. Дослідження ґрунтуються на методах порівняння, синтезу та узагальнення. Наукова новизна статті полягає в теоретичному обґрунтуванні основних питань, проблем та завдань, пов’язаних з процесом музично-педагогічного діагностування, його змістом, складом діагностичних показників-орієнтирів, питомої ваги кожного з них. Приходимо до висновку, що музично-педагогічна діагностика – необхідна галузь пізнавальної діяльності, яка виконує важливі функції у навчальному процесі й має складну ієрархічну структуру. Вдосконалення педагогічної майстерності музиканта неможливе без оволодіння усім комплексом діагностичних знань та умінь. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;№1 (2022) | - |
dc.subject | музична педагогіка | uk_UA |
dc.subject | діагностування | uk_UA |
dc.subject | діагноз | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гургула Р., Марач О.М., Войнаровський А.Ю..pdf | 247,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.