Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/469
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарицька, Анна Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-16T19:12:45Z | - |
dc.date.available | 2023-01-16T19:12:45Z | - |
dc.date.issued | 2021-05 | - |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.2.7 | - |
dc.identifier.other | УДК 378:780 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/469 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутність професійного становлення бакалаврів музичного мистецтва. Висвітлено специфіку вокально-ансамблевої підготовки студентів у процесі творчої діяльності, що передбачає поєднання теоретичних знань та практичних навичок, набуття необхідних фахових компетенцій. Виокремлено основні педагогічні принципи вокально-ансамблевої підготовки студентів освітнього ступеня бакалавр. Використання запропонованих педагогічних принципів сприятиме ефективній підготовці бакалаврів до керівництва вокальними ансамблями, забезпечуватиме реалізацію творчого потенціалу майбутніх фахівців. Основними педагогічними принципами вокально-ансамблевої підготовки бакалаврів музичного мистецтва виокремлено: принцип єдності колективного музикування, принцип систематичної вокально-професійної спрямованості, принцип цілісності вокально-ансамблевого розвитку, принцип дотримання творчого іміджу, принцип вокально-імпровізаційних практик, принцип художньо-виконавської інтерпретації музичного твору, принцип педагогічної рефлексії, принцип художньо-творчої самореалізації, принцип стимулювання музичного смаку. Акцентовано увагу на доцільності систематичного використання методичних прийомів у роботі з вокальним ансамблем, які дозволяють студентам розвивати не лише вокально-технічні вміння, але й уміння художно-виразового виконавства. Готовність бакалаврів музичного мистецтва до практичної діяльності з вокальним ансамблем визначається високим рівнем музично-теоретичних та вокально-ансамблевих знань, практико-методичних умінь та навичок, здатністю до використання сучасних інтерактивних технологій. Доведено, що лише комплексне забезпечення педагогічних принципів може стати основою якісної вокально-ансамблевої підготовки та формування в бакалаврів музичного мистецтва художньо-виконавського досвіду. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | вокально-ансамблева підготовка | uk_UA |
dc.subject | бакалавр музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | професійне становлення | uk_UA |
dc.subject | вокальний ансамбль | uk_UA |
dc.subject | педагогічні принципи | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21-Текст статті-40-1-10-20210518.pdf | 319,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.