Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмокович, Тетяна Віталіївна-
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-16T19:13:59Z-
dc.date.available2022-12-16T19:13:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/290-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню текстово-музичної форми як феномена, який реалізується в конкретних втіленнях, але володіє загальними, чітко визначеними і стійкими ознаками. Тобто основний ракурс - теоретичний: виявлення принципів, закономірностей формоутворення в музиці з текстом; особливості структури ( «як саме влаштована форма») і пошук тих причин, які зумовили цю структуру ( «чому вона так влаштована»). Музика і слово - воістину невичерпна область для вивчення; вона здавна привертати увагу дослідників (по суті, з тих пір, як існує саме мистецтво). Але в її межах і надалі будуть виявлятися як нові закономірності, так і чергові суперечливі факти, що вимагають пояснення. Стосується це, зрозуміло, і текстово-музичної форми: дане явище має величезний історичний простір, реалізується в безлічі конкретних художніх зразків, і його вивчення має вельми широкі перспективи. В статті передбачається неодмінне звернення до зразків музики, і пильна увага до історичного і жанрового контексту. Відповідно до загальноприйнятих визначень, текстово музична форми - це форма, в якій провідна роль належить словесному тексту. Але що саме означає «провідна роль тексту»? У чому полягає його пріоритет, його привілеї над музичною складовою? Подібні питання також вимагають пильної уваги. В статті розглядаються різні аспекти взаємодії музики і тексту; виявляються та описуються чинники, які регулюють процес цієї взаємодії. Якщо текст наділений пріорітетною роллю, то як саме він впливає на музичний ряд, які конкретні механізми його впливу? З іншого боку, які «відповідні імпульси» можуть виходити від музики, чи здатні вони якимось чином впливати на текст?uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;Випуск 60, Т.1-
dc.subjectтекстово-музична формаuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectзасоби вихованняuk_UA
dc.subjectсуспільна свідомістьuk_UA
dc.subjectінтегральна особистісна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічні знанняuk_UA
dc.titleПроблема історичної та жанрової локалізації текстово-музичних формuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
смокович павлюк запоріжжя (1).pdf237,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.