Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРегуліч, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorНауменко, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-11-04T08:49:39Z-
dc.date.available2022-11-04T08:49:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issnУДК 378.016:78.087.68:7.0712(477.82) DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/54-2-11-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/248-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методики фундаторів українського хорового мистецтва – Павла Муравського й Анатолія Авдієвського у практиці диригентсько-хорової педагогіки та виконавства. Охарактеризовано плідну творчу діяльність і вагомий внесок кожного із них у розвиток української національної музичної культури. Окреслено основні практичні особливості та принципи роботи з творчим колективом, які спрямовані на досягнення неповторного й унікального звучання. За методикою П. Муравського визначено умови становлення виконавської майстерності, високої співацької культури, досягнення «чистого звукового ідеалу» від кожного співака до усього хорового колективу, а також специфіку комунікації в процесі практичного втілення хорової техніки майбутніми хормейстерами. Розглянуто принципи методики А. Авдієвського у сфері народного хорового мистецтва, які сприяли зародженню нового універсального явища, наповненого неповторним звуковим забарвленням, яскравою народністю і високим професіоналізмом. Прослідковано вплив традиційних та інноваційних форм, методів музичного виховання на формування духовності, творчої індивідуальності сучасної молоді. Проаналізовано головні етапи становлення твору, властивості співу a cappella та тонкощі репетиційної роботи над основними компонентами хорової звучності в методиках обох диригентів. Здійснено їхню порівняльну характеристику, виявлено спільні ознаки, спрямовані на вирішення низки завдань в процесі вивчення дисциплін диригентсько-хорового циклу. Визначено особливості їхнього втілення у практичну діяльність для забезпечення якісного рівня диригентської, вокально-хорової та педагогічної підготовки у фаховій і вищій освіті, як методів особистісного, професійного вдосконалення майбутніх педагогів-музикантів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наук. Дрогобичuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип 54, том 2. С. 77-81-
dc.subjectхорова методика П. Муравського,uk_UA
dc.subjectхорова методика А. Авдієвського,uk_UA
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовка,uk_UA
dc.subjectпедагоги-музиканти,uk_UA
dc.subjectхормейстерська діяльність.uk_UA
dc.titleМЕТОДИКИ П. МУРАВСЬКОГО Й А. АВДІЄВСЬКОГО У ПРАКТИЦІ УКРАЇНСЬКОЇ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rehulich_Naumenko_2022.pdf340,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.