Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/189
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скакальська, Зоя Євгеніївна | - |
dc.contributor.author | П'явка, Марія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T20:15:57Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24T20:15:57Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-22 | - |
dc.identifier.other | УДК 786.8 DOI orcid.org/0000-0001-9989-7345 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/189 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються горизонти наукового напрацювання для баяна-акордеона крізь призму українського академічного народно-інструментального мистецтва ХХІ століття. За основу взяті довідникові видання, які складають інформаційно-аналітичний простір й апелюють до поглибленого вивчення культурно-мистецького надбання. У фундаментальної праці М. Давидова «Історія виконавства на народних інструментах (українська академічна школа)» уніфікований і класифікований доробок, який розкриває історію різновекторності діянь. Водночас вагоме місце відводиться її баянно-акордеонній складовій частині. Довідник «Виконавське музикознавство», унікальний за структурою та опрацьованим матеріалом у сфері всіх напрямів музичного мистецтва, є неоціненним надбанням науки, методики, виконавства, культурології для сучасного музиканта. А. Семешко здійснив упорядкування двох довідникових видань: «Баянно-акордеонне мистецтво України на зламі ХХ–ХХІ століть» і «Світова баянно-акордеонна література на зламі ХХ–ХХІ століть», у яких окреслено внесок баяністів-акордеоністів України в соціокультурний простір світу, уніфіковано науково-методичне й репертуарне забезпечення, систематизовано композиторський доробок і виокремлено конкурси й фестивалі як складники популяризації феномену. Окрему увагу привертає довідник А. Душного та Б. Пица «Львівська школа баянно-акордеонного мистецтва», у якому скрупульозно й масштабно проведено лінію спадковості школи від Київської до Львівської регіональної та доведено її мистецько-культурне значення в національно-світовому соціумі. Чітке усвідомлення промислового виробництва інструментарію, його значення та еволюційну реорганізацію розкриває довідниково-монографічне видання О. Рєзнік «Історія промислового виробництва гармонік, баянів й акордеонів України» як перша праця на теренах України щодо науково-дослідницького феномену. Ілюстрований довідник «Акордеонне мистецтво: історія та сучасність» І. Іваночко покликаний розкривати всі барви баянно-акордеонної культури у закладах початкової мистецької освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДРОГОБИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО;Випуск 31 Том 1 | - |
dc.subject | баян-акордеон | uk_UA |
dc.subject | народні інструменти | uk_UA |
dc.subject | довідник | uk_UA |
dc.subject | українська академічна школа | uk_UA |
dc.title | НАУКОВІ СТУДІЇ БАЯННО-АКОРДЕОННОГО НАПРАЦЮВАННЯ ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК СКЛАДНИК УКРАЇНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів народних інструментів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАУКОВІ СТУДІЇ БАЯННО-АКОРДЕОННОГО НАПРАЦЮВАННЯ.pdf | 760,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.