Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/187
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єфремова, Ірина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Столярчук, Любов Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-23T14:39:57Z | - |
dc.date.available | 2022-10-23T14:39:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | ISSN 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/187 | - |
dc.description.abstract | Стаття розкриває фактори взаємодії та взаємовпливу процесів роботи над інтерпретацією музичного твору та розвитком музичного мислення студентів-піаністів. Відзначено, що проблема музичного мислення широко представлена в ракурсі розвитку психології музичної діяльності, методології музично-педагогічних досліджень, історичних і культурологічних розвідок музикознавців. Розглянуто поняття «музичне мислення» з позицій загальних закономірностей будь-якого мислення людини, з одного боку, та як одного з видів художнього мислення, з іншого. Зазначено, що формування музичного менталітету студентів-музикантів – це складний процес розвитку цілого комплексу піаністичних здібностей, навичок та умінь, теоретичних і практичних знань. Інструментальна підготовка залишається фундаментальною для досягнення музично-виконавської компетентності та формування музичного мислення студентів-піаністів. Робота над інтерпретацією музичних творів і пошук необхідних засобів музичної виразності для втілення задуму композитора охоплює усі види виконавської діяльності, в т. ч. й технічну майстерність. Висвітлено основні ракурси роботи над інтерпретацією музичного твору: робота над художнім образом музичного твору на базі вивчення авторського тексту, що складає потенційну форму існування музичного твору; віднайдення правильного способу трактування твору як художньо-технологічного інструменту інтерпретації (засоби музичної виразності, технічна майстерність); робота над максимальним наближенням виконуваного твору до епохальних і стильових особливостей. Окреслені деякі прийоми та методи розвитку пізнавальної діяльності студентів-музикантів, необхідних для роботи над художньою інтерпретацією у класі основного музичного інструменту. Визначено, що виконавська інтерпретація завжди репрезентує світогляд виконавця. Вона передбачає освоєння й нове прочитання музичного твору, втілення і презентацію власної концепції розуміння музичного твору. Доведено, що робота над виконавською інтерпретацією дозволяє розкрити індивідуальні здібності студента, розвиває його самостійність, розширяє світогляд, музичну ерудицію. Оскільки музичне мислення є показником розвитку особистості загалом, роботу над інтерпретацією музичного твору можна вважати одним з основних чинників його розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : КПУ, Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 70. Том 1 | - |
dc.subject | музичне мислення | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація музичного твору | uk_UA |
dc.subject | авторський текст | uk_UA |
dc.subject | художній образ | uk_UA |
dc.subject | музично-теоретичний і виконавчий аналіз | uk_UA |
dc.title | Питання розвитку музичного мислення студентів-піаністів в аспекті роботи над інтерпретацією музичних творів. | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Єфремовва, Столярчук_стаття.pdf | 224,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.