Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/145
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левицька, Валентина | - |
dc.contributor.author | Ричко, Вікторія Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T08:49:22Z | - |
dc.date.available | 2022-10-19T08:49:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-1.15 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/145 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із актуальних проблем особливостях формування пізнавальних інтересів засобами образотворчого мистецтва та дизайну. Наголошено, що найважливіша роль у цьому питанні відводиться процесу формування й розвитку інтересу до образотворчої та дизайнерської діяльності як специфічної людської форми активного ставлення людини до навколишнього світу, рушійними чинниками якої є потреби, інтереси й цінності. З’ясовано, що «інтерес» – креативна сила актуалізації вибірковості сприйняття й пізнавальної діяльності людини, що виконує функцію орієнтації особистості в соціокультурному середовищі та є головним стимулом самореалізації особистості. Звернено увагу на проблему формування інтересу, де наголошено на тому, що мислення породжує (творить) інтерес як цілісну структуру, яка створює суто індивідуальну систему відносин своїх компонентів (волі, емоції, інтелекту). Зазначено, що, досліджуючи «художній інтерес», варто виокремити, що особистість орієнтована на заняття творчістю у сфері мистецтва (навіть якщо цей інтерес має спочатку пасивний характер, треба припускати потенційну можливість його активації). Досліджено інтерес як явище в історичному контексті. Описано поняття інтересу в історичному, мистецько-педагогічному й культурному ракурсах. З’ясовано, що процес творчості – цілісний, інтегральний процес, а інтерес має креативну (творчу) природу. Звернено увагу на те, що дизайнерська творча діяльність загалом визначається мотивами; діями-цілями; операціями-умовами. Доведено, що пізнавальний художній інтерес позиціонується як засіб навчання в плані розвитку загальної пізнавальної активності. Ця позиція прояву інтересу становить головну особливість педагогічного аспекту проблеми формування пізнавальних художніх інтересів молоді у сфері образотворчого мистецтва та дизайну. Розглянуто чотири етапи розвитку інтересу: зацікавленість, допитливість, теоретичний і пізнавальний інтерес. Доведено, що практичне формування пізнавальних художніх інтересів особистості здійснюється у сфері образотворчого мистецтва та дизайну. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особисті у вищій і загальноосвітніх школах, Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 68, Т. 1 | - |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | художній інтерес | uk_UA |
dc.subject | теорія загальної педагогіки | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | дизайнерська діяльність | uk_UA |
dc.subject | кваліфікація | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Особливості формування пізнавальних художніх інтересів молоді у сфері образотворчого мистецтва та дизайну | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 213,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.