Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/144
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левицька, Валентина | - |
dc.contributor.author | Ричко, Вікторія Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T08:44:41Z | - |
dc.date.available | 2022-10-19T08:44:41Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-18-2-2 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/144 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу філософської, культурологічної, соціологічної і психологопедагогічної літератури з питань впливу кольору на особистість. Описуються педагогічні проекти і моделі, що забезпечують колірний вплив на індивіда, які формують соціально-педагогічні та психологічні цінності. На основі узагальнення інформації з кольорознавства ілюструє положення основних кольорових взаємозв’язків, які в своїй суті вони структурно і змістовно відображені в процесі засвоєння особистістю колірного досвіду соціуму, включення його в систему суспільних відносин і філогенезі (передача колірного досвіду від конкретного суспільства до конкретного індивіда). Описано сім кольорів, згідно їх розташування в колірному спектральному колі та доведено, що спілкування молодого покоління з кольором у предметно-просторовому середовищі відбувається при певних психофізіологічних і емоційних станах особистості, що формує предметно-просторову основу цілісного педагогічного процесу. Розглянуті поняття про колір повністю відображають спрямованість особистісних інтересів, потреб, естетичних смаків молоді, тобто реакції на соціокультурну дійсність. Наголошено на тому, що зміст колірних явищ, зафіксованих у систематизованій теоретичній формі, знаходить своє відображення і на буденному рівні свідомості в формі уявлень, відносин, почуттів, симпатій, антипатій тощо. Зосереджено увагу на тому, що за ступенем впливу на людину кольори розташовуються в тому ж порядку, в якому вони знаходяться в спектрі, і інтенсивність зорової чутливості змінюється залежно від частоти хвилі. Вчені-фізики дотримуються єдиної думки про те, що в природі виникнення кольору передує довжина хвилі. Особливий акцент дослідники роблять на місце кольору в предметно-просторовому середовищі. У працях дослідників відображається сутність кольору в предметно-просторовому середовищі, яка асоціюється з кольором, спрямована на процес виховання засобами кольору. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка, Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 18. Том 2 | - |
dc.subject | художній образ | uk_UA |
dc.subject | художньо-образне мислення | uk_UA |
dc.subject | теорія | uk_UA |
dc.subject | загальномистецький | uk_UA |
dc.subject | духовний розвиток | uk_UA |
dc.subject | засоби виховання | uk_UA |
dc.subject | виховний вплив | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | духовна культура | uk_UA |
dc.title | Виховання молодого покоління засобами кольору: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18-2_2019.pdf | 157,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.